Biznes plan salonu odnowy „ Bądź piękna ” Spis treści: I. Streszczenie II. Charakterystyka ogólna przedsiębiorstwa • Dane spółki • Dane o właścicielach • Podstawowe cele firmy • Usługi III. Analiza rynku IV. Strategia marketingowa V. Zarządzanie VI. Plan finansowy • Przychody • Koszty • Zysk I. Streszczenie Celem napisania tego biznes planu jest chęć otwarcia własnej działalności gospodarczej, a dokładnie salonu odnowy „Bądź piękna”. Będziemy starać się przyciągnąć klientów bez względu na jego zamożność. Początkowo chcemy korzystać z własnego zaplecza finansowego oraz kredytów, a z czasem z własnych dochodów. Posiadamy kontakty z hurtowniami, producentami oraz innymi firmami. Prócz podstawowych zabiegów upiększających chciałbym również, by każdy indywidualny klient mógł otrzymać profesjonalna pomoc w doborze odpowiednich kosmetyków oraz podpowiedź w doborze domowych zabiegów upiększających. Nie chciałybyśmy podważać jakości usług oferowanych w mojej miejscowości w istniejących już salonach piękności i odnowy biologicznej, lecz żaden z nich nie poleca kompleksowych usług, dających oszczędność czasu i pieniędzy. Lokal na rozpoczęcie firmy znajduje się w centrum miasta. Jest blisko przystanku głównych linii autobusowych. W mojej firmie będę zatrudniał wysoko wykwalifikowanych ludzi jednak nie zabraknie tutaj miejsca również dla nowicjusz bądź studentów na praktykach. II. Charakterystyka ogólna przedsiębiorstwa • Dane spółki Nazwa: Salon Odnowy „Bądź piękna” Forma prawna: Spółka jawna Przedmiot działalności: Działalność usługowa Siedziba spółki: ul. Rembielińskiego 2 09-400 Płock Telefon: (024) 366-54-21 Strona internetowa: www.badzpiekna.pl • Dane o właścicielach Imię i Nazwisko: Adres zamieszkania: Zakres odpowiedzialności: Kierownik do spraw finansowych: Prezes: Wiceprezes: Główny księgowy: • Podstawowe cele firmy utworzenie salonu odnowy spełniającego standardy europejskie świadczenie usług pielęgnacyjnych najwyższej jakości dzięki użyciu innowacyjnych urządzeń do zabiegów udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców zdobycie zaufania i lojalności klienta dzięki profesjonalnej i dyskretnej obsłudze w starannie zaaranżowanych wnętrzach utrzymanie rentowności salonu dzięki zatrudnieniu fachowego personelu dostosowanie działań biznesowych do konkurencji na jednolitym rynku europejskim dobieranie produktów i usług tak, aby stanowiły one ciekawą propozycję dla odbiorców z różnych grup wiekowych i o różnych możliwościach finansowych podniesie zdolności inwestycyjnych aby stale móc doskonalić jakość usług i spełniać oczekiwania...