Typ strategii: Strategia ekstensywna (rozwój produktu), ponieważ usługi w restauracji są ulepszane, ale ten obiekt działa ciągle na tym samym rynku. Konkurencją dla naszego obiektu jest restauracja ,,Uran”, który znajduje się dwie ulice od restauracji ,,Słoneczko”. Świadczy on podobny zakres usług jednak o niższym standardzie, dlatego nasza restauracja nie musi się na razie go tak bardzo obawiać. Problemy mogą pojawić się wtedy, gdy właściciel podejmie decyzje o rozbudowie obiektu i poszerzeniu zakresu usług. Analiza SWOT MOCNE STRONY: • Lokalizacja- restauracja położona w blisko zamku • Wysoki poziom oferowanych usług • Atrakcyjny wygląd zewnętrzny • Oryginalny wystrój wnętrz • Akceptacja różnych form płatności (karta płatnicza, przelew, gotówka) • Istnienie miejsc parkingowych • Zaufany, wykwalifikowany personel • Obsługa w językach: angielskim, niemieckim, włoskim • Kameralność obiektu • Atrakcyjna okolica • Konkurencyjne ceny • Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych, winda • Dobra komunikacja- w pobliżu przystanek autobusowy i stacja PKP SŁABE STRONY: • Słabo rozwinięta baza komputera • Wysokie koszty reklam w biurach turystycznych, prasie i mediach • Rosnące koszty całorocznego utrzymania ośrodka • Sezonowe wahania przychodów •...