Modele wychowania w literaturze. Na podstawie analizy fragmentów „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza oraz „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza scharakteryzuj postawy bohaterów, uwzględniając ich stosunek do tradycji i nowoczesności.

Modele wychowania w literaturze. Na podstawie analizy fragmentów „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza oraz „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza scharakteryzuj postawy bohaterów, uwzględniając ich stosunek do tradycji i nowoczesności.

Modele wychowania w literaturze. Na podstawie analizy fragmentów „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza oraz „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza scharakteryzuj postawy bohaterów, uwzględniając ich stosunek do tradycji i nowoczesności.

Modele wychowania w literaturze. Na podstawie analizy fragmentów „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza oraz „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza scharakteryzuj postawy bohaterów, uwzględniając ich stosunek do tradycji i nowoczesności.

Modele wychowania w literaturze. Na podstawie analizy fragmentów „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza oraz „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza scharakteryzuj postawy bohaterów, uwzględniając ich stosunek do tradycji i nowoczesności.

Modele wychowania w literaturze. Na podstawie analizy fragmentów „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza oraz „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza scharakteryzuj postawy bohaterów, uwzględniając ich stosunek do tradycji i nowoczesności.

Modele wychowania w literaturze. Na podstawie analizy fragmentów „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza oraz „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza scharakteryzuj postawy bohaterów, uwzględniając ich stosunek do tradycji i nowoczesności.