Charakterystyka klientów

Klientem docelowym będzie gość biznesowy oraz turyści (głównie zagraniczni). Oferta hotelu zostanie skierowana do klienta, który:

- wymaga dobrego, niezmiennego poziomu obsługi i standardu hotelu,

- oczekuje stałych cen, adekwatnych do standardu hotelu,

- będzie wielokrotnie korzystał z hotelu.

Doświadczenie z hotelu gdyńskiego pozwala założyć, że również można liczyć na gości w hotelu gdańskim. Są oni stałymi i dobrze płacącymi klientami, którzy zawsze są zadowoleni z naszych usług i nie powodują zniszczeń.

Konkurencyjne oferty

Oferta obiektów noclegowych w Trójmieście została przedstawiona w podziale na:

- hotele,

- pozostałe obiekty świadczące usługi noclegowe (wynajem pokoi), głównie pensjonaty, zajazdy itp.

W celu określenia ogólnego standardu obiektu wprowadzona została ocena punktowa, która została ustalona na podstawie przeprowadzonych badań – wizyt w poszczególnych obiektach i stanowi subiektywną ocenę w skali od 1 (najgorsza) do 10 (najlepsza), na która wpływ ma:

- położenie obiektu,

- otoczenie hotelu,

- wygląd zewnętrzny budynku,

- wygląd wewnątrz hotelu, pokoi hotelowych

- usługi dodatkowe hotelu.

Zgodnie z powyższymi kryteriami nasz hotel zasługuję na ocenę 9, ponieważ posiada na przykład:

- atrakcyjną lokalizację,

- przestronne pokoje hotelowe,

- klimatyzację,

- bardzo dobry stan budynku.