Głównym celem naszej firmy "Szybka kanapka" będzie sprzedaż gotowych kanapek.Oferta jest skierowana do wszystkich uczniów z gimnazjum i liceum,które to szkoły znajdują się w jednym budynku,ale również do całej kadry pedagogicznej i serwisu sprzątającego.Działać będziemy podczas dwóch długich przerw o godz.10.30-10.55 oraz 12.25-12.50 w Szkole im......Dobra jakość produktów z jakich będziemy korzystać skusi nie jednego głodnego klienta.Założeniem naszej firmy jest rozszerzenie działalności w przyszłości o sprzedaż kanapek na ciepło. PROFIL PRZEDSIĘBIORSTWA: NAZWA;"Szybka kanapka" SIEDZIBA: Liceum i Gimnazjum im. ....... STATUS PRAWNY: spółka jawna PLANOWANE OTWARCIE:01.09.2010 ZAŁOŻYCIELE FIRMY:Paulina Kowalska,Anna Kowalska NIP 515....... REGON 365...... TEL 792..... BANK,NR KONTA .............. PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI :Punkt gastronomiczny WKŁAD: Naszą działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z rodzinnych oszczędności,które pokryją część naszego finansowego zapotrzebowania na początku naszej działalności,Anna Kowalska-700zł,Paulina Kowalska 300zł. ANALIZA SWOT MOCNE STRONY *dobra lokalizacja-pierwsze piętro *jedyny punkt kanapkowy w tej szkole *niskie ceny *dobra jakość *różnorodność *promocje dla stałych klientów SŁABE STRONY *punkt czynny tylko podczas długich przerw *wspólne oszczędności przeznaczone na zakup sprzętu i produktów *nie sprzedajemy kanapek na "zeszyt" SZANSE *bardzo szybko będą się one rozprowadzały *szybko zwróci się włożony wkład pieniężny *będziemy sprzedawać dużą liczbę kanapek *przy zakupie 9 kanapki,kolejna będzie gratis *możliwość zbierania zamówień na kolejne dni ZAGROŻENIA *ograniczenie naszych możliwości ,mniejsza liczba towaru *uzależnienie od innych,sprzedaż tylko zwykłych kanapek *Ci ,którzy nie wzięli pieniędzy nie będą mogli nic kupić *brak możliwości spożycia na miejscu,tylko na wynos *miesiąc lipiec-sierpień przerwa w prowadzeniu działalności w związku z wakacjami PLAN MARKETINGOWY Firma będzie rozprowadzała kanapki w szkole podczas dwóch długich przerw o godz 10.30-10.55 oraz 12.25-12.50.Ceny kanapek kształtować się będą od 2-5zł.Najtańsza kanapka będzie kanapką wegetariańską z serem topionym lub żółtym,sałatą,pomidorem,ogórkiem zielonym lub kwaszonym i czerwoną cebulą.Kanapka z kurczakiem,szynką salami będzie kosztowała od 3.50 do 5zł.Wszystkie półprodukty będziemy przygotowywały same w domu.Zaczynając od zaopatrzenia po po przygotowanie kanapki do sprzedaży.O wyborze pieczywa zadecyduje klient kupując kanapkę,pszenna bułka lub razowe pieczywo z ziarnem.Użyte przyprawy nie będą zawierały glutaminianu...