Autoprezentacja

Szanowni państwo! Serdecznie witam wszystkich przybyłych na dzisiejszą konferencję, która jest poświęcona promowaniu naszego nowego produktu. Nim jednak przejdę do zaprezentowania naszego nowego wynalazku, pozwolę sobie powiedzieć kilka słów o sobie. Nazywam się Patrycja Borowczyk i jestem kierownikiem do spraw marketingu i promocji w firmie „MAXIM”. Latem skończyłam 27 lat, lecz zapewniam, iż mimo swojego stosunkowo młodego wieku posiadam odpowiednie kompetencje na tak poważne stanowisko. Dlaczego? W 2008 roku ukończyłam Wyższą Szkołę Marketingu i Zarządzania w Warszawie, a obecnie jestem w trakcie studiów doktoranckich.

Szanowni państwo! Serdecznie witam wszystkich przybyłych na dzisiejszą konferencję, która jest poświęcona promowaniu naszego nowego produktu. Nim jednak przejdę do zaprezentowania naszego nowego wynalazku, pozwolę sobie powiedzieć kilka słów o sobie. Nazywam się Patrycja Borowczyk i jestem kierownikiem do spraw marketingu i promocji w firmie „MAXIM”. Latem skończyłam 27 lat, lecz zapewniam, iż mimo swojego stosunkowo młodego wieku posiadam odpowiednie kompetencje na tak poważne stanowisko. Dlaczego? W 2008 roku ukończyłam Wyższą Szkołę Marketingu i Zarządzania w Warszawie, a obecnie jestem w trakcie studiów doktoranckich. Jednak oprócz wyższego wykształcenia mam spore doświadczenie. Dzięki swojemu uporowi, ambicji i zapale do pracy, pracowałam już w wielu firmach na stanowiskach odpowiadających moim kwalifikacjom. Odbywając staże w prestiżowych placówkach miałam okazję z bliska przyjrzeć się światu marketingu i mogę z całą pewnością stwierdzić, iż wybrałam odpowiednią ścieżkę kariery. Oczywiście samo wykształcenie i doświadczenie to tylko połowa sukcesu, gdyż każdy kto pracuje w tej branży wie, iż żeby coś dobrze zareklamować i sprzedać trzeba posiadać odpowiednie predyspozycje. Gdybym nie one, z pewnością nie byłoby mnie dziś w tym miejscu. Mogę bowiem pochwalić się takimi cechami jak: komunikatywność, staranność, punktualność i znajomością sztuki negocjacji. Co więcej, z uporem dążę do wyznaczonego sobie celu, nie zapominając jednak o uczciwości wobec siebie i innych. W związku z powyższym, zostałam wytypowana przez kierownictwo naszego przedsiębiorstwa, by w dniu dzisiejszym zaprezentować państwu produkt, który już niedługo zdominuje rynek telefonów komórkowych. „Maximus 9520” to niezaprzeczalnie najbardziej nowoczesny i praktyczny wynalazek naszej firmy. Ten niepozorny, wygodny w użyciu telefon kryje w sobie wszystkie potrzebne w dzisiejszej epoce gadżety. Wysokiej jakości aparat, wbudowane radio FM, odtwarzacz MP3, dostęp do Internetu to tylko jedne z nielicznych funkcji tego urządzenia. Jedną z jego największych zalet jest prostota w obsłudze, dzięki której osoba w każdym wieku będzie mogła z łatwością z niego korzystać. Duży ekran o wysokiej rozdzielczości pozwala na oglądanie zdjęć o bardzo wysokiej jakości. Metalowa obudowa urządzenia sprawia, iż nie tylko wygląda on okazale, lecz także jest odporny na wstrząsy i uderzenia. Każdy posiadacz naszego telefonu będzie nabywcą najnowszej technologii ukrytej w tym małym urządzeniu. Podsumowując, mogę śmiało stwierdzić, iż „Maximus 9520” to funkcjonalny telefon dla osoby w każdym wieku. Posiadając go możemy być w stałym kontakcie z innymi, a co więcej stanie się on naszym nieodłącznym towarzyszem, umilając nam czas w różnych codziennych czynnościach. Przedstawiając swoje osiągnięcia, a także zalety naszego produktu mam nadzieję, że przekonałam państwa nie tylko do zakupu naszego najnowszego wynalazku, lecz także do tego, iż nasza firma jest najlepszym na rynku producentem i sprzedawcą telefonów komórkowych. Wysoko wykwalifikowana kadra specjalistów stara się, by dzięki swoim umiejętnościom i inwencji twórczej ułatwić życie współczesnemu społeczeństwu. Mam nadzieję, że moje wystąpienie naprowadziło państwa na odpowiednie wnioski dotyczące produktów „MAXIM”, bowiem inwestowanie w nasze produkty to inwestowanie w rozwój dzisiejszej technologii. Dziękuje za uwagę.