Przedstaw tragizm rodziny w nie boskiej komedii

-Wprowadzenie pojazdu przednimi osiami na rolki napędowe urządzenia, w taki sposób aby oś samochodu pokrywała się z osią urządzenia. -Zabezpieczenie pojazdu. -Uruchomienie komputera diagnostycznego i stworzenie profilu diagnosty następnie uzupełnienie wszelkich informacji o pojeździe np. marka, nr vin itp. -Przed przystąpieniem do pomiaru sprawdzamy stan ogumienia naszych opon oraz zakładamy czujnik siły hamowania pedału hamulca na hamulec roboczy. -Przystępujemy do pomiaru od uruchomienia urządzenia rolkowego będąc wewnątrz pojazdu. Pomiaru dokonujemy poprzez powolne naciskanie na pedał hamulca aż do momentu zablokowania się kół i automatycznego wyłączenia się urządzenia, pomiar drukujemy z komputera diagnostycznego.

-Wprowadzenie pojazdu przednimi osiami na rolki napędowe urządzenia, w taki sposób aby oś samochodu pokrywała się z osią urządzenia. -Zabezpieczenie pojazdu. -Uruchomienie komputera diagnostycznego i stworzenie profilu diagnosty następnie uzupełnienie wszelkich informacji o pojeździe np. marka, nr vin itp. -Przed przystąpieniem do pomiaru sprawdzamy stan ogumienia naszych opon oraz zakładamy czujnik siły hamowania pedału hamulca na hamulec roboczy. -Przystępujemy do pomiaru od uruchomienia urządzenia rolkowego będąc wewnątrz pojazdu. Pomiaru dokonujemy poprzez powolne naciskanie na pedał hamulca aż do momentu zablokowania się kół i automatycznego wyłączenia się urządzenia, pomiar drukujemy z komputera diagnostycznego. Badanie przeprowadzamy na Oplu Astrze Pomiar zaczynamy od wprowadzenia pojazdu na urządzenie rolkowe przednią osią tak aby pokrywała się ona z osią symetrii urządzenia, sprawdzamy ogumienie naszych opon w razie potrzeby uzupełniamy powietrze w oponach, następnie zabezpieczamy pojazd i uruchamiamy komputer diagnostyczny w którym wprowadzamy swoje dane i tworzymy profil diagnosty przy użyciu którego jesteśmy w stanie przeprowadzić pomiar, teraz musimy wprowadzić dane pojazdu tak aby można je było odczytać na wydruku po dokonaniu pomiaru do tego celu będzie nam potrzebna marka pojazdu, nr vin, data pierwszej rejestracji czy też dopuszczalna masa pojazdu. Kolejną rzeczą jest umieszczenie czujnika siły nacisku pedału hamulca na hamulec roboczy oraz uruchomienie stanowiska rolkowego od tego momentu utrzymujemy pojazd w pozycji za pomocą kierownicy i powoli naciskamy na pedał hamulca aż do momentu zablokowania się kół, musimy pamiętać jednak o tym że nie możemy dopuścić do zbytniego ślizgania się kół po urządzeniu, gdyż może to doprowadzić do wyrzucenia pojazdu z urządzenia. Po dokonanym pomiarze urządzenie rolkowe automatycznie się wyłączy, drukujemy zbadany pomiar. 5.Tabela Wyników Po zakończonym pomiarze jesteśmy w stanie stwierdzić czy nasz stan hamulców jest dobry czy zły na przykładzie różnicy sił hamowania która nie powinna przekraczać 30 %, jesteśmy w stanie więc stwierdzić że w oplu astrze na którym przeprowadzaliśmy pomiar stan hamulców jest dobry.