Konspekt
KONSPEKT Temat zajęć: Jak radzić sobie ze stresem? Cele: poznanie definicji stresu poznanie przyczyn oraz skutków związanych ze stresem wypracowanie własnych metod walki ze stresem Metody: mini wykład burza mózgów dyskusja ćwiczenia Formy pracy: praca indywidualna praca w małych grupach Przebieg zajęć: Omówienie tematyki zajęć i celów programu Ćwiczenie 1 – burza mózgów Zdefiniowanie pojęcia stresu – burza mózgów, mini prezentacja Ćwiczenie 2 – seria niedokończonych pytań Omówienie przyczyn związanych ze stresem – ćwiczenie 3 Dyskusja grupowa na temat objawów stresu – ćwiczenie 4, mini prezentacja Ćwiczenie 5 – uczestnicy zaznaczają własne sposoby radzenia ze stresem Omówienie innych sposobów radzenia sobie ze stresem – ćwiczenie 6,7,8
KONSPEKT
Temat zajęć: Jak radzić sobie ze stresem?
Cele: poznanie definicji stresu poznanie przyczyn oraz skutków związanych ze stresem wypracowanie własnych metod walki ze stresem
Metody: mini wykład burza mózgów dyskusja ćwiczenia
Formy pracy: praca indywidualna praca w małych grupach
Przebieg zajęć:
- Omówienie tematyki zajęć i celów programu
- Ćwiczenie 1 – burza mózgów
- Zdefiniowanie pojęcia stresu – burza mózgów, mini prezentacja
- Ćwiczenie 2 – seria niedokończonych pytań
- Omówienie przyczyn związanych ze stresem – ćwiczenie 3
- Dyskusja grupowa na temat objawów stresu – ćwiczenie 4, mini prezentacja
- Ćwiczenie 5 – uczestnicy zaznaczają własne sposoby radzenia ze stresem
- Omówienie innych sposobów radzenia sobie ze stresem – ćwiczenie 6,7,8