Biznesplan

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORSTWA Nazwa firmy : Rewolucja club Forma prawna: spółka jawna Przedmiot działalności : działalność rozrywkowa Adres firmy : Warszawa Duży Rynek 81-310 Warszawa woj.Mazowieckie Bank „Bank Spółdzielczy” W Warszawie Numer konta: 102015 62-359875- 0000-2551. Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT. 484-02-00-156 Nr identyfikacyjny.REGON. 346205145 telefon: 502639228 / 56 4987463 Przedmiot działalności. Branża Przedmiot: Klub nocny (dyskoteka) Działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z oszczędności, które pokryją nasze finansowe zapotrzebowanie na rozpoczęcie funkcjonowania naszej firmy, oraz z zaciągniętego kredytu długoterminowego w Banku Spółdzielczym.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORSTWA Nazwa firmy : Rewolucja club Forma prawna: spółka jawna Przedmiot działalności : działalność rozrywkowa Adres firmy : Warszawa Duży Rynek 81-310 Warszawa woj.Mazowieckie Bank „Bank Spółdzielczy” W Warszawie Numer konta: 102015 62-359875- 0000-2551. Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT. 484-02-00-156 Nr identyfikacyjny.REGON. 346205145 telefon: 502639228 / 56 4987463

Przedmiot działalności. Branża Przedmiot: Klub nocny (dyskoteka) Działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z oszczędności, które pokryją nasze finansowe zapotrzebowanie na rozpoczęcie funkcjonowania naszej firmy, oraz z zaciągniętego kredytu długoterminowego w Banku Spółdzielczym. Wysokość kredytu
20 00,00 zł. Wkład własny udziałowców 120 000,00 zł. Współudziałowcy Dane o właścicielach : Właściciel : Karolina Płuc 81-310 Warszawa ul. Lipowa 14b Ukończone studnia wyższe z zarządzania w Bydgoszczy. Ukończenie studiów prawa w Bydgoszczy Udział w kapitale : 20 000,00 zł

Zastępca właściciela: Daria Świniarska 81-310 Warszawa ul. Kopernika 7 m.2 Ukończone studia z tytułem magistra z farmacji w Gdańsku Ukończone studia z administracji w Warszawie Udział w kapitale : 20 000,00 zł

Manager : Paulina Kopka 81-310 Warszawa ul. Świętokrzyska 4 m.8 Ukończone studia ekonomiczne w Olsztynie Ukończone studia finanse i rachunkowość w Białymstoku.

Udział w kapitale : 20 000,00 zł

Zastępca Managera: Magdalena Czapka 81-310 Warszawa, Sienkiewicza 13 Ukończone studia z psychologi i pedagogiki ogólnej w Bydgoszczy Udział w kapitale : 20 000,00zł Kierownik do spraw finansowych: Marta Chylińska 81-310 Warszawa ul. Irysowa 20 Ukończone studia z finanse i rachunkowość w Toruniu. Ukończone studia z administracji w Toruniu. Udział w kapitale : 20 000,00 zł

Przedstawiciel do spraw reklamy i marketingu : Joanna Nowak 81-310 Warszawa ul. Kazimierza Wielkiego 42 Ukończone studia psychologii społecznej w Gdańsku Ukończenie studiów z marketingu i zarządzania w Toruniu Udział w kapitale : 20 000,00 zł

Pracownicy : Łukasz Matusiak Dj Tomasz Wrąckowski Dj Magdalena Ostrowska barmanka/kelnerka Anita Molenda barmanka/kelnerka Piotr Nowak barman Marek Kowalski barman Anna Sikorska sprzątaczka Piotr Krasicki ochrona Paweł Mozioł ochrona Patryk Wojda ochrona

Przedsięwzięcie obejmowało wynajem pomieszczeń, w których będzie znajdował się klub (dzierżawa obiektu o powierzchni 270 m² ), remont pomieszczeń, zakup mebli, i potrzebnego asortymentu inne (założenie łącza internetowego, wydatki na stałe opłaty,podatki, reklama itp.),

Wydatki inwestycyjne i źródła finansowania przedstawia TABELA.

Przedsięwzięcie inwestycyjne Wydatki inwestycyjne Źródła finansowania Wynajem lokalu 30 000 zł miesęcznie Z zysków Remont 20 tyś zł Wkład własny Zakup mebli, asortymentu 30 tyś zł Wkład własny

Inne wydatki 2 tyś zł Wkład własny Pracownicy 15 tyś zl Z zysków

Analiza marketingowa. Analiza konkurencji. Otoczenie Konkurencja lokalna: „Euphoria” ul. Duży Rynek 10 81-310 Warszawa

„Join in club” ul. Kopernika 14 81-310 Warszawa „Odyseja” ul. Wczasowa 10a 81-310 Warszawa

„Bar Texas” ul. Hallera 13” 81-310 Warszawa

„Tawerna” ul. Bazarowa 2 81-310 Warszawa

Badania rynku. Analiza rynku Nasz rynek docelowy to ludność w różnym wieku. Wielkość populacji ludzi w Polsce to ok. 37 mln osób segmenty to: uczniowie szkół podstawowych i średnich - ok.2,5 mln uczniowi szkół policealnych ok. 1 mln studenci -ok. 900 tys. pracujący i bezrobotni -ok. 1.600 tys. pozostali ok. Z badań miejscowego rynku wynika, iż na naszym obszarze jest duży procent mieszkańców w wieku 18-35, do których kierujemy nasze usługi. Są to ludzie młodzi, niezamężni, posiadający potrzebę odreagowania męczącego tygodnia spędzonego w szkołach/pracy oraz poznania nowych, interesujących osób i nawiązania z nimi kontaktu.

Analiza zachowania nabywców Naszymi klientami są młodzi ludzie o niewielkich, ograniczonych zasobach finansowych, nie wymagający wysokiego standardu usług. Pragnących dobrze się zabawić w gronie znajomych, jak i również poznania nowych, interesujących ludzi. Naszą działalność urozmaicalibyśmy w liczne atrakcje. Wieczory prowadzone przez doświadczonych i znanych Dj, urozmaicone licznymi atrakcjami. Przewidujemy niskie ceny biletów wstępu tj.8-10 zł, dla pań natomiast wstęp wolny do godz. 22:30.

Lokalizacja i obszar działania : Nasz klub powstałby w wynajętym przez nas lokalu w centrum miasta. Znajdowałby się on przy ul. Duży Rynek. Powierzchnia zajmowałaby dwie parcele (piwnica i parter ), które zagospodarowalibyśmy adekwatnie do potrzeb klientów. Lokal urządzony w stylu nowoczesnym, z dobrą powierzchnią manewru. Wyposażony w dwa duże bary, każdy obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych barmanów.

Polityka cenowa: Ceny dostępnych towarów w naszym lokalu są podobne do cen prosperujących na ogólnym rynku. Dostępność napoi, napoi energetyzujących oraz napoi alkoholowych dostępne będą w cenach odpowiednich do możliwości naszych klientów.

Reklama : Rozreklamowaniem naszej działalności zajmie się przedstawiciel do spraw reklamy i marketingu – Joanna Nowakowska, która ukończyła z wyróżnieniem studia oraz liczne kursy. Reklama pojawi się w lokalnej telewizji, prasie, na ulotkach reklamowych, rozdawanych na ulicach miasta oraz na portalu społecznościowym Facebook.

Analiza SWOT

SZANSE ZAGROŻENIA Dobra, sprzyjająca lokalizacja Brak własnego lokalu, konieczność wynajmu (ograniczone środki) Brak dobrego lokalu w okolicy, mała konkurencyjność Dopasowanie się do gustów, potrzeb klientów Zainteresowanie lokalnego społeczeństwa Niż demograficzny, emigracja młodych ludzi do większych miast Dostosowanie cen do możliwości klientów Niskie dochody niektórych grup społecznych Atrakcyjność licznych ofert,które z czasem będą urozmaicane Bark ugruntowanego wizerunku firmy Wysoka jakość usług Ograniczone środki na działania marketingowe Imprezy, atrakcje dostosowane do ciągłych zmian w wymaganiach klientów Małe doświadczenie właścicieli w prowadzeniu biznesu Doświadczona kadra zarządzająca (młodzi ludzie, którzy znają jakie jest zapotrzebowanie) Dobrze rozwinięty marketing, w tym reklama