22 zasady marketingu
22 Zasady marketingu Prawo pierwszeństwa Prawo kategorii Prawo pierwszeństwa myśli Prawo percepcji Prawo koncentracji Prawo wyłączności Prawo drabiny Prawo dwóch Prawo przeciwieństwa Prawo podziału Prawo perspektywy Prawo rozszerzania asortymentu Prawo rezygnacji Prawo właściwości Prawo szczerości Prawo jedynego rozwiązania Prawo nieprzewidywalności Prawo sukcesu Prawo niepowodzenia Prawo przesady Prawo trendu Prawo zasobów Segmentacja -Podział heterogenicznego rynku na homogeniczne obszary bo nie wszyscy nabywcy są tacy sami, dzielą się na podgrupy, łatwiej działać w mniejszym .
22 Zasady marketingu
- Prawo pierwszeństwa
- Prawo kategorii
- Prawo pierwszeństwa myśli
- Prawo percepcji
- Prawo koncentracji
- Prawo wyłączności
- Prawo drabiny
- Prawo dwóch
- Prawo przeciwieństwa
- Prawo podziału
- Prawo perspektywy
- Prawo rozszerzania asortymentu
- Prawo rezygnacji
- Prawo właściwości
- Prawo szczerości
- Prawo jedynego rozwiązania
- Prawo nieprzewidywalności
- Prawo sukcesu
- Prawo niepowodzenia
- Prawo przesady
- Prawo trendu
- Prawo zasobów
Segmentacja -Podział heterogenicznego rynku na homogeniczne obszary bo nie wszyscy nabywcy są tacy sami, dzielą się na podgrupy, łatwiej działać w mniejszym .
Etap1 Sporządzenie mapy rynku Etap2 Klienci i transakcje -kto kupuje -co się kupuje -kto co kupuje Etap3 Segmentacja Etap 4 Atrakcyjność segmentów -kryteria atrakcyjności -Ważenie kryteriów -Parametry kryteriów -Ocena segmentów Etap 5 Konkurencyjność firmy -swot etc