22 zasady marketingu

22 Zasady marketingu Prawo pierwszeństwa Prawo kategorii Prawo pierwszeństwa myśli Prawo percepcji Prawo koncentracji Prawo wyłączności Prawo drabiny Prawo dwóch Prawo przeciwieństwa Prawo podziału Prawo perspektywy Prawo rozszerzania asortymentu Prawo rezygnacji Prawo właściwości Prawo szczerości Prawo jedynego rozwiązania Prawo nieprzewidywalności Prawo sukcesu Prawo niepowodzenia Prawo przesady Prawo trendu Prawo zasobów Segmentacja -Podział heterogenicznego rynku na homogeniczne obszary bo nie wszyscy nabywcy są tacy sami, dzielą się na podgrupy, łatwiej działać w mniejszym .

22 Zasady marketingu

  1. Prawo pierwszeństwa
  2. Prawo kategorii
  3. Prawo pierwszeństwa myśli
  4. Prawo percepcji
  5. Prawo koncentracji
  6. Prawo wyłączności
  7. Prawo drabiny
  8. Prawo dwóch
  9. Prawo przeciwieństwa
  10. Prawo podziału
  11. Prawo perspektywy
  12. Prawo rozszerzania asortymentu
  13. Prawo rezygnacji
  14. Prawo właściwości
  15. Prawo szczerości
  16. Prawo jedynego rozwiązania
  17. Prawo nieprzewidywalności
  18. Prawo sukcesu
  19. Prawo niepowodzenia
  20. Prawo przesady
  21. Prawo trendu
  22. Prawo zasobów

Segmentacja -Podział heterogenicznego rynku na homogeniczne obszary bo nie wszyscy nabywcy są tacy sami, dzielą się na podgrupy, łatwiej działać w mniejszym .

Etap1 Sporządzenie mapy rynku Etap2 Klienci i transakcje -kto kupuje -co się kupuje -kto co kupuje Etap3 Segmentacja Etap 4 Atrakcyjność segmentów -kryteria atrakcyjności -Ważenie kryteriów -Parametry kryteriów -Ocena segmentów Etap 5 Konkurencyjność firmy -swot etc