Hotel
Charakterystyka klientów Klientem docelowym będzie gość biznesowy oraz turyści (głównie zagraniczni). Oferta hotelu zostanie skierowana do klienta, który: wymaga dobrego, niezmiennego poziomu obsługi i standardu hotelu, oczekuje stałych cen, adekwatnych do standardu hotelu, będzie wielokrotnie korzystał z hotelu. Doświadczenie z hotelu gdyńskiego pozwala założyć, że również można liczyć na gości w hotelu gdańskim. Są oni stałymi i dobrze płacącymi klientami, którzy zawsze są zadowoleni z naszych usług i nie powodują zniszczeń.
Charakterystyka klientów
Klientem docelowym będzie gość biznesowy oraz turyści (głównie zagraniczni). Oferta hotelu zostanie skierowana do klienta, który:
- wymaga dobrego, niezmiennego poziomu obsługi i standardu hotelu,
- oczekuje stałych cen, adekwatnych do standardu hotelu,
- będzie wielokrotnie korzystał z hotelu. Doświadczenie z hotelu gdyńskiego pozwala założyć, że również można liczyć na gości w hotelu gdańskim. Są oni stałymi i dobrze płacącymi klientami, którzy zawsze są zadowoleni z naszych usług i nie powodują zniszczeń.
Konkurencyjne oferty
Oferta obiektów noclegowych w Trójmieście została przedstawiona w podziale na:
- hotele,
- pozostałe obiekty świadczące usługi noclegowe (wynajem pokoi), głównie pensjonaty, zajazdy itp.
W celu określenia ogólnego standardu obiektu wprowadzona została ocena punktowa, która została ustalona na podstawie przeprowadzonych badań – wizyt w poszczególnych obiektach i stanowi subiektywną ocenę w skali od 1 (najgorsza) do 10 (najlepsza), na która wpływ ma:
- położenie obiektu,
- otoczenie hotelu,
- wygląd zewnętrzny budynku,
- wygląd wewnątrz hotelu, pokoi hotelowych
- usługi dodatkowe hotelu.
Zgodnie z powyższymi kryteriami nasz hotel zasługuję na ocenę 9, ponieważ posiada na przykład:
- atrakcyjną lokalizację,
- przestronne pokoje hotelowe,
- klimatyzację,
- bardzo dobry stan budynku.