Hotel

Charakterystyka klientów Klientem docelowym będzie gość biznesowy oraz turyści (głównie zagraniczni). Oferta hotelu zostanie skierowana do klienta, który: wymaga dobrego, niezmiennego poziomu obsługi i standardu hotelu, oczekuje stałych cen, adekwatnych do standardu hotelu, będzie wielokrotnie korzystał z hotelu. Doświadczenie z hotelu gdyńskiego pozwala założyć, że również można liczyć na gości w hotelu gdańskim. Są oni stałymi i dobrze płacącymi klientami, którzy zawsze są zadowoleni z naszych usług i nie powodują zniszczeń.

Charakterystyka klientów

Klientem docelowym będzie gość biznesowy oraz turyści (głównie zagraniczni). Oferta hotelu zostanie skierowana do klienta, który:

  • wymaga dobrego, niezmiennego poziomu obsługi i standardu hotelu,
  • oczekuje stałych cen, adekwatnych do standardu hotelu,
  • będzie wielokrotnie korzystał z hotelu. Doświadczenie z hotelu gdyńskiego pozwala założyć, że również można liczyć na gości w hotelu gdańskim. Są oni stałymi i dobrze płacącymi klientami, którzy zawsze są zadowoleni z naszych usług i nie powodują zniszczeń.

Konkurencyjne oferty

Oferta obiektów noclegowych w Trójmieście została przedstawiona w podziale na:

  • hotele,
  • pozostałe obiekty świadczące usługi noclegowe (wynajem pokoi), głównie pensjonaty, zajazdy itp.

W celu określenia ogólnego standardu obiektu wprowadzona została ocena punktowa, która została ustalona na podstawie przeprowadzonych badań – wizyt w poszczególnych obiektach i stanowi subiektywną ocenę w skali od 1 (najgorsza) do 10 (najlepsza), na która wpływ ma:

  • położenie obiektu,
  • otoczenie hotelu,
  • wygląd zewnętrzny budynku,
  • wygląd wewnątrz hotelu, pokoi hotelowych
  • usługi dodatkowe hotelu.

Zgodnie z powyższymi kryteriami nasz hotel zasługuję na ocenę 9, ponieważ posiada na przykład:

  • atrakcyjną lokalizację,
  • przestronne pokoje hotelowe,
  • klimatyzację,
  • bardzo dobry stan budynku.